အသိေပးျခင္း
က
Home » , » ပညာဂုဏ္ျပိဳင္ျခင္းႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႕

ပညာဂုဏ္ျပိဳင္ျခင္းႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႕


بسم الله الرحمن الرحيم
ဒီေန႕ လူၾကိး၊လူငယ္၊ လူလတ္၊ကေလး လူတန္းစားမေရြး သာသနာ့အသိပညာ ၾကြယ္ဝေစရန္ အဖက္ဖက္မွ နည္းမ်ိဳးစံုျဖင့္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ေနလွ်က္ရွိၾကသည္။ ပညာရွင္မ်ားအား ခ်ဥ္းကပ္၍လည္းေကာင္း၊ စာအုပ္စာေပမ်ားအား ေလ့လာ၍လည္းေကာငး္၊ အင္တာနက္၊ စေလာင္း၊ တီဗီ၊ ကြန္ျပဴတာ အစရွိသည့္ ၾကားခံပစၥည္းတုိ႕မွလည္းေကာင္း သာသနာ့ပညာအား ရႏိုင္သည့္ဖက္မွ ရွာေဖြကာ ေလ့လာစူးစမ္းေနၾကသည္။ မာရွာအလႅာဟ္ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းမြန္တဲ့ နမိတ္လကၡဏာမ်ားပင္။ ယခုကဲ့သို႕ ၾကိဳးပမ္းမႈ႕မ်ား ရွိေနသည္ထက္ ပိုမိုရွိေစေတာ္မူပါ။ ၾကိဳးစားသူဦးေရလည္း တိုးပြားေစေတာ္မူပါ။
သို႕ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႕တြင္ အားနည္းခ်က္တစ္ခ်က္ ရွိေနသည္ကုိ အမ်ားသတိမမူမိေသာ္လည္း သာသနာ့ပညာရွင္ၾကီးမ်ား၏ နက္ရႈိင္း၊စူးရွလွေသာ အျမင္အာရံုတြင္ အခ်က္ျပမီးတစ္ခုကဲ့သို႕ ျဖစ္ေနေပေတာ့သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ တပည့္တို႕အား စာသင္ၾကားရာတြင္လည္း စာႏွင့္ပတ္သတ္သည္ထက္ အတြင္းေရာဂါဆိုးမ်ား အေၾကာင္း၊ ကုစားပံု ကုစားနည္းတုိ႕အား ပိုမိုေျပာၾကားၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမွာ- ကၽြႏ္ုပ္တုိ႕သည္ မ်ားစြာေသာ စာအုပ္မ်ားအား ေလ့လာဖတ္ရႈ႕ၾကျပီးေနာက္ သို႕မဟုတ္ အတိုင္းအတာတစ္ခုထိ ေလ့လာျပိးေနာက္ ဆရာျဖစ္ခ်င္စိတ္မ်ား၊ အမွားေထာက္ခ်င္စိတ္မ်ား၊ ေဝဖန္လိုစိတ္မ်ား အစရွိသည့္ ေရာဂါဆိုးမ်ား၏ ဒဏ္ကို မခံႏိုင္ပဲ ရွိတတ္ၾက၏။ အထူးသျဖင့္ သာသနာ့ပညာရွင္မ်ားအား ေဝဖန္ရန္၊ ၎တို႕ႏွင့္ ပညာျပိဳင္ရန္၊ ၎တို႕အား ပညာစမ္းရန္၊ မသိေသာသူမ်ားအားၾကားတြင္ အလံထူရန္ လြန္စြာ မက္ေမာလာတတ္ၾက၏။ ထို႕အတူ မိမိသိထားေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ႏွင့္ ျငိစြန္းလာသူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္အား ပီပီျပင္ျပင္ ေျပာဆိုလိုက္ရလွ်င္ ႏွစ္ေထာင္းအားရျဖစ္ၾကကာ ပီတိျဖာေဝတတ္ၾက၏။

မ်ားစြာေသာပုဂၢိဳလ္တို႕သည္ မိမိဘဝအတြက္ လိုအပ္သည္မ်ားအား သင္ယူေလ့လာသည္မဟုတ္ပဲ ေခတ္စားေနေသာ မတ္စ္အလဟ္၊ သို႕မဟုတ္ မိမိမႏွစ္သက္သူတစ္ဦးဦးတြင္ ရွိေနေသာ အားနည္းခ်က္အား ေဝဖန္ရန္အတြက္ ေလ့လာမႈ႕ျပဳရာတြင္ အထူးၾကိဳးပမ္းေလ့ရွိၾကသည္။ ဤအားနည္းခ်က္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႕အဖို႕ အၾကီးအမားဆံုးေသာ အႏၱရယ္ျဖစ္ေနသည္ကိုလည္း သတိမမူၾကေပ။
 ဟဇရသ္ အနတ္စ္ ဗင္န္ မာလစ္က္ (ရေသြ႕) သခင္ၾကီးထံမွ ဆင့္ျပန္ခ်က္လာရွိသည္မွာ အၾကင္သူသည္ သာသနာ့ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ပညာဂုဏ္ျပိဳင္ရန္အတြက္ သို႕မဟုတ္ အသိဥာဏ္ေခါင္းပါးေသာသူမ်ားႏွင့္ အျငင္းအခံုရန္အတြက္ သို႕မဟုတ္ လူတို႕အား မိမိဖက္သို႕ စြဲေဆာင္ရန္အတြက္ သာသနာ့ပညာအား သင္ယူခဲ့ေသာ္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ထိုသူ႕အား ဂ်ဟႏၷမ္သုိ႕ လားေစမည္ျဖစ္သည္။ ဤဟဒီးဆ္ေတာ္ႏွင့္ အဓိပၸါယ္တူ၊စာလံုးကြဲ ဟဒိးဆ္မ်ားစြာ လာရွိထားေပသည္။ ဆင့္ျပန္ခဲ့ေသာ ဆြဟာဗဟ္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ေပသည္။
  • ဟဇရသ္ မုအားဇ္ဗင္န္ဂ်ဗလ္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ အဗ္ဒြလႅာဟ္ဗင္န္အုမရ္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ အိုစာမဟ္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ အဗူဟိုရိုင္ရဟ္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ ဂ်ာဗစ္ရ္ဗင္န္အဗၺဒြလႅာဟ္ အလ္အန္စြာရီ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ အနတ္စ္ဗင္န္မာလစ္က္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ ဟိုဇိုင္ဖဟ္ဗင္န္ယမာန္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ အဗ္ဒြလႅာဟ္ဗင္န္မတ္စ္အူးဒ္ (ရေသြ႕)
  • ဟဇရသ္ ကအ္ဘ္ဗင္န္မာလစ္က္ (ရေသြ႕)
မွတ္ခ်က္။       ။ ဤဟဒီးဆ္ေတာ္၏ အခ်ိဳ႕ေရဝါယသ္မ်ားတြင္ ဆင့္ဆိုသူမ်ားေၾကာင့္ အားနည္းခ်က္မ်ား ရွိေနသည္။ သို႕ေသာ္ ဆင့္ျပန္ခ်က္မ်ားသည္ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု အေၾကာင္းအရာထပ္တူျဖစ္ေနျပိး ေဖာ္ျပပါ ဟဒီးဆ္ေတာ္အား ေထာက္ခံေသာ ဟဒိးဆ္ေတာ္မ်ားစြာ ရွိေနေသာေၾကာင့္ လက္ခံက်င့္သံုးရမည့္ ဟဒိးဆ္တစ္ပုဒ္အျဖစ္ သာသနာ့ ပညာရွင္မ်ားက သတ္မွတ္ခဲ့ၾကသည္။

ထို႕ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႕၏ ေလ့လာမႈ႕အား ျဖဴစင္ေသာစိတ္ဓါတ္ျဖင့္ ျဖစ္ေစရန္ ကၽြႏၤုပ္တို႕အားလံုး ၾကိဳးစားရေပမည္။ သို႕မွသာ ႏွစ္ဘဝႏွစ္ဌာနလံုးတြင္ အက်ိဳးရွိႏိုင္မည္ျဖစ္၏။ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အားလံုးအား စစ္မွန္ေသာ သာသနာ့ပညာအား ျဖဴစင္ေသာ စိတ္ထားျဖင့္ စဥ္ျမဲသင္ယူႏိုင္ခြင့္ ပို႕ခ်ႏိုင္ခြင့္ေပးသနားမူပါေစ။
ဘရွီးေလး
ေမျမိဳ႕
Share this article :

Post a Comment

 
က | |
ကက ၂၀၁၁. Basheerullah Farooqi - ၂၀-၁၁-၂၀၁၁
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger