အသိေပးျခင္း
က
Home » , » အစၥလာမ္ႏွင့္ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ႕ ဘာသာျပန္ တတိယပိုင္း

အစၥလာမ္ႏွင့္ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ႕ ဘာသာျပန္ တတိယပိုင္း

بسم الله الرحمن الرحيم
တရားေတာ္တြင္ သတ္မွတ္ထားေသာ အဝတ္အစားပံုစံမရွိ။

ရွရီအသ္တရားေတာ္ျမတ္သည္ အဝတ္အစားႏွင့္ ပတ္သတ္၍ အလယ္အလတ္အက်ဆံုးပံုစံျဖင့္ သင္ၾကားျပဌာန္းေတာ္မူခဲ့သည္။ မည္သည့္ အဝတ္အစားပံုစံကိုသာလွ်င္ ဆင္ျမန္းရမည္ဟု မသတ္မွတ္ခဲ့ေပ။ ဒီဇိုင္းတစ္ခုအား ျပသ၍ လူတိုင္းဤပံုစံသာ ဝတ္ဆင္ရမည္ဟု မသတ္မွတ္ခဲ့။ ထို႕အျပင္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ ထိုဒီဇိုင္း၊ပံုစံအား ဆန္႕က်င္၍ ဝတ္ဆင္ခဲ့ပါက မြတ္စ္လင့္မ္က်င့္ဝတ္ႏွင့္ ဆန္႕က်င္မည္ဟုလည္း မသတ္မွတ္ခဲ့ေပ။ အဘယ္ေၾကာင့္နည္း။ အစၥလာမ္သာသနာသည္ ရိုးရွင္းလြယ္ကူေသာ၊ လူ႕ဗီဇႏွင့္သင့္ျမတ္ေသာ သာသနာျဖစ္၏။ အဝတ္အစားဟူသည္ အေျခအေန အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ႏိုင္ငံႏွင့္ ရာသီအအဖံုဖံု၊ လိုအပ္ခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးအရ ကြဲျပားတတ္ေပသည္။ (ထိုသို႕မသတ္မွတ္ျခင္းအားျဖင့္) အခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ ပါးလႊာေသာအဝတ္၊ အခ်ိဳ႕ေနရာတြင္မူ ထူထဲေသာအဝတ္၊ တေနရာတြင္ ပံုစံတစ္မ်ိဳး၊ အျခားေနရာတြင္ ဒီဇိုင္းတစ္မ်ိဳး ေရြးခ်ယ္ဝတ္ဆင္ေပမည္။ သို႕ေသာ္ အစၥလာမ္သာသနာသည္ အဝတ္အစားႏွင့္ ပတ္သတ္၍ အခ်ိဳ႕အေရးၾကီးသည့္ အေျခခံစညး္မ်ဥ္းဥပေဒတို႕အား ျပသထားေပသည္။ ထိုဥပေဒတုိ႕အား အေျခအေနတိုင္းတြင္ သတိထားရန္ႏွင့္ နားလည္သေဘာေပါက္ရန္ လိုအပ္လွေပသည္။
 
ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ႕၏ ေလးခုေသာဥပေဒ
 
(ဟမ္ဒ္စနာတြင္) ကၽြႏ္ုပ္ အာယသ္ေတာ္တစ္ခုအား ရြတ္ဖတ္သရဇၥ်ယ္ခဲ့၏။ ထိုအာယသ္တြင္ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္ အရွင္ျမတ္သည္ အဝတ္အစားႏွင့္ ပတ္သတ္၍ အေျခခံျပဌာန္းခ်က္တို႕အား ခ်မွတ္ေတာ္မူခဲ့သည္။ (အုိ-အာဒမ္၏ သားသမီးအေပါင္းတုိ႔၊ ငါအရွင္ျမတ္သည္ အသင္တုိ႔၏အရွက္ကုိ ဖံုးအုပ္သည့္ အ၀တ္အစားကုိလည္းေကာင္း(အသင္တုိ႔လွပေအာင္ဆင္ယင္ရန္)၀တ္စားတန္ဆာကုိလည္းေကာင္း၊ ဖန္ဆင္းေတာ္မူခဲ့ေလသည္။သုိ႔ရာတြင္ ျပစ္မႈဒုစ႐ုိက္တုိ႔မွ ၾကဥ္ေရွာင္ျခင္း၊ ဟီရိၾသတၱပၸ တရားတည္းဟူေသာ ၀တ္စားတန္ဆာသည္ကားအျမင့္ျမတ္ဆံုးပင္ျဖစ္ေပသည္။ ဤကား ၎တုိ႔ေလ့လာမွတ္သား စဥ္းစားဆင္ျခင္ႏုိင္ၾကရန္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ သက္ေသလကၡဏာ တစ္ရပ္ပင္တည္း။) ဤစာေၾကာင္းသံုးေၾကာင္းတြင္ ျမင့္ျမတ္ေတ္ာမူေသာ အလႅာဟ္အရွင္သည္ ေျမာက္မ်ားစြာေသာ အဓိပၸါယ္တုိ႕အား ထည့္သြင္းထား၏။
 
အဝတ္အစား၏ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္
 
(ေဖာ္ျပပါ) အာယသ္ေတာ္တြင္ အဝတ္အစား၏ ပထမရည္ရြယ္ခ်က္အား ေဖာ္ျပထား၏။ ထို(အဝတ္အစားသည္) အသင္တို႕၏ ဖုံးကြယ္ထားရာ အရွက္တန္ဆာတို႕အား ဖံုးအုပ္ေပးထား၏။ ထိုအရွက္တန္ဆာအေၾကာင္း ေျပာဆုိရန္ သို႕မဟုတ္ ထုတ္ေဖာ္ျပသရန္ လူသားတုိ႕ ရွက္ရြံ႕ၾကေပသည္။ ဤအခ်က္အား ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အဝတ္အစား၏ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ အရွက္အဂၤါအား ဖံုးအုပ္ရန္ျဖစ္ေၾကာင္း သိႏိုင္၏။ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္သည္ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီး (ႏွစ္ဦးလံုး)၏ ကိုယ္ခႏၶာအစိတ္အပိုင္းအခ်ိဳ႕အား ဖုံုးအုပ္ထားရမည့္ အရွက္အဂၤါမ်ားဟု သတ္မွတ္ထား၏။ ထိုအစိတ္အပိုင္းတို႕သည္ အမ်ိဳးသားမ်ား အတြက္ (အတုိင္းအတာ)တစ္ခု၊ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအတြက္ (အတိုင္းအတာ)တစ္ခု ျဖစ္ေပသည္။ အမ်ိဳးသားမ်ားအတြက္ အခ်ိန္တိုင္း ဖုံုးအုပ္ထားရမည့္ အစိတ္အပိုင္းမွာ ခ်က္မွ ဒူးအထိျဖစ္သည္။ ထို(ခ်က္မွဒူးထိ)အစိတ္အပိုင္းအား မလိုအပ္ပဲ ေဖာ္ထားျခင္း မျပဳပိုင္ေပ။ ေဆးဝါးကုသရန္ႏွင့္ အျခားမျဖစ္မေန အေရးၾကံဳလာသည့္အေျခအေနမ်ားတြင္ ေဖာ္ပိုင္ေသာ္လည္း သာမန္အေျခအေနမ်ိဳးတြင္ ဖံုးအုပ္ထားရန္ အေရးၾကီး၏။ အမ်ိဳးသမီးအတြက္မူ မ်က္ႏွာႏွင့္လက္မွအပ က်န္ကို္ယ္ခႏၶာတစ္ခုလံုးသည္ အရွက္အဂၤါစာရင္းတြင္ ပါဝင္ေပသည္။ ဖံုးအုပ္ထားရန္ အေရးၾကီးျပီး ေဖာ္ျပျခင္းလံဳးဝ မျပဳရေပ။
(မွတ္ခ်က္။          ။ အမ်ိဳးသမီး၏ မ်က္ႏွာ၊ လက္ေကာက္ဝတ္ႏွင့္ လက္တို႕သည္ ဖံုးအုပ္ရမည့္ အစိတ္အပိုင္းတြင္မပါဝင္ေပ။ ဆိုလိုသည္မွာ- ေနကဟ္မျပဳပိုင္ေသာ အမ်ိဳးသား ဥပမာ ဖခင္၊ အစ္ကို၊ ေမာင္ႏွင့္ အျခားသူမ်ားေရွ႕တြင္ ေဖာ္ထားလိုက ေဖာ္ႏိုင္ေပသည္။ သို႕ေသာ္ ေနကဟ္ျပဳပိုင္ေသာ(သူစိမ္း)အမ်ိဳးသားမ်ားေရွ႕တြင္ မ်က္ႏွာအား ဖုံုးအုပ္ထားရန္ အလြန္အေရးၾကီးလွေပသည္။)
 
အဝတ္အစား၏ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ရွရီအသ္တရားဖက္မွ သတ္မွတ္ျပဌာန္းထားေသာ အစိတ္အပိုင္းတုိ႕အား ဖုံုးအုပ္ရန္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထိုရည္ရြယ္ခ်က္အား အေကာင္အထည္မေဖာ္ေပးႏိုင္ေသာ အဝတ္အစားတုိ႕မွာ တရားေတာ္ျမတ္၏ ရႈ႕ေထာင့္အရ အဝတ္အစားပင္မဟုတ္ေပ။ ယင္းအား အဝတ္အစားဟု ေခၚဆို၍ မရႏိုင္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ ထုိအဝတ္အစားသည္ ၎အား ျပဳလုပ္ထားရသည့္ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္အား ျပည့္ဝစြာအေကာင္အထည္မေဖာ္ေပးႏိုင္ေပ။
 
ဆင္ျမန္းရာတြင္ ျပစ္ခ်က္သံုးခု
 
အဝတ္အစား၏ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္အား အေကာင္အထည္မေဖာ္ေပးႏိုင္ေသာ ပံုစံသံုးမ်ိဳးရွိေပသည္။
  • ၁။ အဝတ္အစားတစ္ခုအား ဝတ္ဆင္ျပီးပါလွ်က္ ဖံုးအုပ္ရမည့္အစိတ္အပိုင္းတုိ႕အား မဖံုးေပးႏိုင္ေလာက္ေအာင္ တိုေနလွ်င္၊ ေသးေနလွ်င္ 
  • ၂။ ဖံုးကြယ္ရမည့္ အစိတ္အပိုင္းတုိ႕အား ဖံုးဖိမိေသာ္လည္း ၎၏ ပါးလႊာမႈ႕ေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာျမင္ေနရလွ်င္
  • ၃။ အဝတ္အစားဝတ္ဆင္ျပီးေသာ္လည္း ကိုယ္ခႏၶ၏ အတိုင္းအတာ ေပၚလြင္ေနလွ်င္လည္း မဖံုးအုပ္ပဲ ေနျခင္းသာျဖစ္ေပမည္။ ယင္းအဝတ္အစားႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ရည္ရြယ္ခ်က္အား အေကာင္အထည္မေဖာ္ေပးႏိုင္ဟူ၍လည္းေကာင္း၊ ဖံုးအုပ္ရမည့္အရာအား ေဖၚျပေနသည္ဟူ၍လည္းေကာင္း ေျပာဆိုရမည္ျဖစ္သည္။
ထို႕ေၾကာင့္ အမ်ိဳးသားမ်ားအေနႏွင့္ ခ်က္မွဒူးထိ ဤကဲ့သို႕ အဝတ္အစားျဖင့္ ဖံုးအုပ္ထားရမည္။ ထိုအဝတ္အစား၏ ထူထဲမႈ႕မွာ အတြင္းသို႕ မျမင္ရႏိုင္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ျပီး၊ အစိတ္အပိုင္းတို႕ မေပၚလြင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ပြရမည္ျဖစ္သည္။ ထို႕အျပင္ ဖံုးအုပ္ရမည့္အစိတ္အပိုင္းတစ္စံုတစ္ရာကိုမွ် ခ်န္လွပ္ထားမည့္ အဝတ္အစားမျဖစ္ရေပ။ အမ်ိဳးသမီးမ်ား၏ အဝတ္အစားတြင္လည္း ဤအခ်က္သံုးခ်က္သည္ လြန္စြာအေရးၾကီးေပသည္။

ယေန႕ေခတ္၏ ဝတ္လစ္စလစ္ဖက္ရွင္
 
ယေန႕ေခတ္၏ ဖက္ရွင္သည္ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ႕၏ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္အား ရုတ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေစခဲ့သည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ ယေန႕ေခတ္တြင္ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီးတို႕ၾကားတြင္ ဤက့ဲသို႕ေသာ အဝတ္အစားမ်ား ေရပန္းစားလာေတာ့ေလသည္။ (ဖက္ရွင္ကိုသာ ဂရုစိုက္ေနရသည့္အတြက္) ထိုအဝတ္အစားမ်ား ဝတ္ဆင္ကာ မိမိကိုယ္ခႏၶာ၏ မည္သည့္အစိတ္အပိုင္းအား ဖံုးအုပ္၍၊ မည္သည့္အစိတ္ အပိုင္းအား ေဖာ္ထားသည္ကို ဂရုမစိုက္ႏိုင္ေတာ့ေပ။ အမွန္ဆိုလွ်င္ ထိုသို႕ေသာ အဝတ္အစားမ်ားသည္ တရား၏ရႈ႕ေထာင့္ အရၾကည့္မည္ဆိုက အဝတ္အစားပင္ မဟုတ္။ အမ်ိဳးသမီးမ်ား ဝတ္ဆင္ေလ့ရွိေသာ အလြန္ပါးလႊာသည့္၊ က်ပ္ထုပ္(ဖီတင္ျဖစ္ေနေသာ) အဝတ္အစားမ်ားသည္ (ပါးလႊာမႈ႕ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ၊ သို႕မဟုတ္ ဖီတင္ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ျဖစ္ေစ) ကိုယ္ခႏၶာ၏ အခ်ိဳးအစား၊ ပံုပန္းသ႑ာန္တို႕အား အတိုင္းတိုင္း ေပၚလြင္ေနေစသည္။ ထုိသို႕ေသာ အဝတ္အစားမ်ား ဆင္ျမန္းၾကေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ားႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ျမတ္နဗီ(ဆြ) မိန္႕ေတာ္မူသည္မွာ ထိုအမ်ိဳးသမီးတို႕သည္ အဝတ္ဝတ္ထားေသာ္လည္း ဝတ္လစ္စလစ္ပင္ျဖစ္ေန၏။
 
ဆိုလုိသည္မွာ- အဝတ္အစား ဝတ္ဆင္ထားေကာင္း ဝတ္ဆင္ထားၾကမည္။ သို႕ေသာ္ ထိုအဝတ္အစားအား ဝတ္ဆင္ျခင္းအားျဖင့္ အဝတ္အစား၏ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္၊ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ အဝတ္အစားအား သတ္မွတ္ျပဌာန္းေပးရသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္အား ရႏိုင္မည္မဟုတ္။ ယေန႕ေခတ္တြင္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအတြင္း ဤေရာဂါဆိုးၾကီးမွာ အတိုင္းအတာမဲ့ စြာျပန္႕ႏွံ႕လွ်က္ရွိေပသည္။ ရွက္ေၾကာက္တရား၏ စည္းေဘာင္အား ေက်ာ္လြန္ေနျပီျဖစ္၏။ ထို႕အျပင္ ကိုယ္ခႏၶာအား ဖံုးအုပ္ေပး၇မည့္အစား ေပၚလြင္ေစမည့္ အဝတ္အစားမ်ား ေခတ္စားလွ်က္ရွိေနသည္။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ ေက်နပ္ႏွစ္သက္မႈ႕အား ရယူေသာအားျဖင့္ ဤအခ်က္အား သတိခ်ပ္ေပးပါ။ မိမိကိုယ္ကိုမိမိ သံုးသပ္ဆင္ျခင္ေပးပါ။ ထို႕အျပင္ မိမိတို႕၏ အိမ္မ်ားတြင္ ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ သြန္သင္ဆံုးမမႈ႕မ်ားႏွင့္ ဖီလာဆန္႕က်င္ေနေသာ အဝတ္အစားမ်ားအား တားျမစ္ေပးပါ။ (ကၽြႏ္ုပ္သကီအြတ္စ္မာနီ ဒုိအာျပဳမိသည္မွာ) ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ မိမိ၏အသနားေတာ္ျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႕၏ ႏွလံုးသားမ်ားတြင္ ထိုခံစားခ်က္၊ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႕၏ ဦးေဏွာက္မ်ားတြင္ ထိုအေတြးအေခၚအား ျဖစ္ေပၚေစေတာ္မူပါေစ... အာမီးန္။
..................................................................................................................................................................
(မြဖ္သီသကီးအြတ္စ္မာနီဆားဗ္ ရည္ညႊန္းေသာ ဟဒီးဆ္ေတာ္သည္ မြတ္စ္လင္မ္က်မ္းပါ ဟဇရသ္ အဗူဟူရိုင္ရဟ္သခင္ ဆင့္ဆိုေသာ ေအာက္ပါ ဟဒီးဆ္ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ထင္မိပါသည္။ ဟဒီးဆ္ေတာ္၏ အရဗီစာသားမွာ
 ونساء كاسيات عاريات مميلات مائلات رءوسهن كأسنمة البخت المائلة لا يدخلن الجنة ولا يجدن ريحها وإن ريحها ليوجد من مسيرة كذا وكذا ျဖစ္သည္။ အဓိပၸါယ္မွာ- (ဂ်ဟႏၷမ္သို႕လားရမည့္ ဒုတိယအုပ္စုမွာ) အမ်ိဳးသမီးမ်ားျဖစ္ၾကျပီး ယင္းတုိ႕သည္ ဝတ္စားဆင္ယင္ထားၾကကုန္အံ့။ (သို႕ေသာ္ ထိုအမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္) အရွက္အဂၤါအားေဖာ္ထားသူမ်ားျဖစ္ၾကျပီး၊ (အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ အမိန္႕ေတာ္မွ) တိမ္းကာ ေလွ်ာက္လွမ္းေနၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ (၎သူမတုိ႕သည္ အျခားသူမ်ားအား မိမိတို႕၏ လြဲမွားေနေသာ လုပ္ရပ္မ်ားဖက္သို႕) စြဲေဆာင္ၾကသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ ထို႕အျပင္ ၎သူမတို႕၏ ဦးေခါင္းမ်ားသည္ ယိမ္းေနေသာ ကုလားအုတ္ဘို႕မ်ားကဲ့သို႕ ျဖစ္ေနၾကသည္။ ထိုသူမတို႕သည္ ဂ်ႏၷသ္သုခဘံုသို႕ အလ်င္းဝင္ေရာက္ရမည္မဟုတ္ေပ။ ဂ်ႏၷသ္၏ ေမႊးရနံ႕သည္ (မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာအထိ) သင္းပ်ံ႕ေနေသာ္လည္း ထိုသူမတို႕သည္ ထိုရနံ႕အား ရႈရိႈက္ၾကရမည္မဟုတ္ေပ။
ဟဒီးဆ္ေတာ္ႏွင့္ ပတ္သတ္၍ အနည္းငယ္ရွင္းလင္းခ်က္
အိမာမ္နဝဝီ သခင္ၾကီးသည္ အထက္ပါ ဟဒီးဆ္ေတာ္ႏွင့ ္စပ္လ်ဥ္း၍ ဤသို႕ ရွင္းျပေတာ္မူခဲ့သည္။  ဤဟဒီးဆ္ေတာ္သည္ ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ မို႕အ္ေဂ်ဇဟ္မ်ားအနက္မွ ျဖစ္သည္။ (တနည္း ျဖစ္လာမည့္အရာတုိ႕အား ဝဟီအားအေၾကာင္းခံ၍ ၾကိဳတင္ေျပာျပေနျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုေခတ္တြင္ မရွိေသးေသာ္လည္း ယခု) ရွိေနျပီး ျဖစ္ေပသည္။ ဟဒီးဆ္ေတာ္တြင္ ထိုအုပ္စု ႏွစ္ခုလံုးအား ျပစ္တင္ရႈတ္ခ်ထားေတာ္မူ၏။ ဤဟဒီးဆ္ႏွင့္ ပတ္သတ္၍ အလိုသေဘာအား သံုးမ်ိဳးတင္ျပထားၾကသည္။
၁။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ ေပးကမ္းခ်ီးျမွင့္ထားေသာ အဝတ္အစားအား ဝတ္ဆင္၍ ရႊက္ရ္ ေက်းဇူးမတင္ၾကေသာအမ်ိဳးသမီးမ်ား
၂။ ကိုယ္ခႏၶာအား လံုျခံဳစြာ မဝတ္ဆင္သူမ်ား။ အခ်ိဳ႕အစိတ္အပိုင္းအား ဝတ္ဆင္၍ အခ်ိဳ႕အစိတ္အပိုင္း ခ်န္လွပ္ထားသူသူမ်ား။
၃။ အလြန္ပါးလႊာေသာ အဝတ္အစားအား ဝတ္ဆင္ၾကေသာအမ်ိဳးသမီးမ်ား။
က်န္စကားလံုးမ်ား၏ အဓိပၸါယ္ႏွင့္ စပ္လ်င္း၍ ဟဒီးဆ္ေတာ္အား ဘာသာျပန္ဆိုရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္ေရးထားေသာ အဆုိအျပင္ အျခားအဆိုမ်ားကိုလည္း အိမာမ္နဝဝီသခင္ၾကီးက အမိန္႕ရွိထားေပသည္။ စာဖတ္သူတုိ႕ အသိတိုးေစရန္ ေအာက္တြင္ ေရးသားေဖာ္ျပရင္း ဤပို႕စ္အား နိဂုံုးခ်ဳပ္လိုက္ပါသည္။ 
مائلات ႏြဲ႕၍ လမ္းေလွ်ာက္ၾကေသာသူမမ်ား၊ مميلات ပုခံုးအား လႈပ္၍ လမ္းၾကေသာသူမမ်ား ျဖစ္သည္ဟု လည္းေကာင္း၊
مميلات ဆံပင္အား တဖက္ေစာင္း၍ ဖီးေသာသူမမ်ား (ထိုသုိ႕ဆံပင္ဖီးျခင္းသည္ မေကာင္းေသာသူမမ်ား ဖီးသည့္ပံုစံျဖစ္သည္။)
مائلات ထိုသို႕ဖီးရန္ သင္ေပးၾကေသာ သူမမ်ားကို ဆိုလိုသည္ဟု လည္းေကာင္း တင္ျပထား၏။ 
ဘို႕ႏွင့္တူေသာ ဦးေခါင္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ အိမာမ္နဝဝီသခင္ၾကီး ရွင္းျပထားသည္မွာ ဦးေခါင္းအား ေပါင္းထုပ္ႏွင့္ျဖစ္ေစ၊ အဝတ္စတစ္ခုခုႏွင့္ျဖစ္ေစ သို႕မဟုတ္ အျခားအရာမ်ားႏွင့္ျဖစ္ေစ ၾကီးမားေအာင္ ျပဳထားေသာ သူမမ်ားအား ဆိုလိုေပသည္။ အလိုသေဘာမွာ- ဆံပင္အတုျဖင့္ျဖစ္ေစ အျခားအရာမ်ားႏွင့္ျဖစ္ေစ ဆံထံုးထံုးၾကေသာသူမမ်ား၊ ဆံပင္အတုတပ္ေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ား ျဖစ္သည္။)
အျခားဟဒီးဆ္ေတာ္မ်ားလည္း မ်ားစြာရွိေနေပေသးရာ ဤဘာသာျပန္ဆိုမႈ႕ ျပီးဆံုးသြားျပီးေနာက္ အင္န္ရွာအလႅာဟ္ ဤအေၾကာင္းအား အနည္းငယ္ဆက္ေရးေပးပါဦးမည္။ ဤေနရာတြင္ မ်ဥ္းေၾကာင္းေအာက္မွစ၍ ေရးသားခဲ့ေသာ ကၽြန္ေတာ္၏ အထင္အား ဆရာသခင္၏ ေျပာဆိုမႈ႕ႏွင့္ မေရာမိေစရန္ အထူး သတိျပဳေပးဟု ေမတၱာရပ္ခံရင္း......
အိုအရွင္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတုိ႕အား လိုက္နာႏိုင္ခြင့္စြမ္းအား ေပးသနားေတာ္မူပါ.....။
ဘရွီးေလး(ေမျမိဳ႕)
Share this article :

Post a Comment

 
က | |
ကက ၂၀၁၁. Basheerullah Farooqi - ၂၀-၁၁-၂၀၁၁
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger