အသိေပးျခင္း
က
Home » , » အစၥလာမ္ႏွင့္ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ႕ ဘာသာျပန္ အပိုင္း(၄)

အစၥလာမ္ႏွင့္ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ႕ ဘာသာျပန္ အပိုင္း(၄)

မိမိအစိတ္ပိုင္းတုိင္းအား ဖံုးအုပ္ထားၾက...

ကၽြႏ္ုပ္တို႕၏ ဆရာသခင္ ေဒါက္တာအဗ္ဒြလ္ဟိုင္ယ္ဆားဗ္ မိန္႕ၾကားေတာ္မူေလ့ရွိသည္။ ((ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ ဆရာ့၏ အဆင့္အတန္းအား ျမင့္မားေစေတာ္မူပါေစ။ အာမီးန္။ ဆရာသခင္ဘဝတြင္ ဤက႑ႏွင့္ ပတ္သတ္၍ မိန္႕ျမြတ္ေတာ္မမူေသာ ဂၽဳမုအဟ္ေန႕ဟူ၍ ရွိလိမ့္မည္ဟု မထင္။)) ယေန႕ေခတ္တြင္ ကူးစက္ပ်ံ႕ႏွံ႕လွ်က္ရွိေသာ ျပႆနာဆိုးၾကီးအား မည္သည့္ပံုစံႏွင့္ပင္ျဖစ္ေစ ခ်ဳပ္ျငိမ္းေအာင္ျပဳလုပ္ၾကပါေလ။ လူျမင္ကြင္းတြင္ အမ်ိဳးသမီးမ်ား ဆံပင္ေဖာ္၍လည္းေကာင္း၊ လက္ေမာင္းေဖာ္၍လည္းေကာင္း၊ ရင္ဘတ္ေဖာ္၍လည္းေကာင္း၊ ဝမ္းဗိုက္ေဖာ္၍လည္းေကာင္း သြားလာေနၾကသည္။ အမွန္ဆိုလွ်င္ ဖံုးကြယ္ထား၇မည့္အရာတုိ႕အား အမ်ိဳးသား အခ်င္းခ်င္းေရွ႕တြင္ျဖစ္ေစ၊ အမ်ိဳးသမီးအခ်င္းခ်င္းေရွ႕တြင္ျဖစ္ေစ ေဖာ္ထားျခင္းမပိုင္ေပ။ ဆိုလုိသည္မွာ- အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးသည္ ရင္ဘတ္ေပၚေနေသာ၊ ဝမ္းဗိုက္ေပၚေနေသာ၊ လက္ေမာင္းေပၚေနေသာ အဝတ္အစားတစ္ခုဝတ္ဆင္ထားသည္ဆိုပါစို႕...။ ထို(ေဖာ္ထားေသာ) အစိတ္အပိုင္းတို႕မွာ အမ်ိဳးသမီး၏ အရွက္အဂၤါစာရင္းဝင္ေနသည္ျဖစ္ရာ ထိုအဝတ္အစားအား ဝတ္ဆင္လွ်က္ အမ်ိဳးသားမ်ားေရွ႕တြင္ သြားလာခြင့္ရွိရန္ ေဝးစြ။ အမ်ိဳးသမီးမ်ားၾကားတြင္ပင္ သြားလာျခင္း မပိုင္ေပ။

အကုသိုလ္တုိ႕၏အက်ိဳးဆက္

ထိမ္းျမားမဂၤလာပြဲမ်ား၏ အေျခအေနမည္သို႕ျဖစ္ေနသည္ကို သြားေရာက္ေလ့လာၾကည့္ပါ။ အမ်ိဳးသမီးမ်ား အရွက္တရားကင္းမဲ့စြာ (ေဖာ္ျပရန္မသင့္ေတာ္ေသာ)အဝတ္အစားမ်ား ဝတ္ဆင္၍ အသံမ်ိဳးစံုထုတ္၊ ရင္ေကာ့ ေမာက္မာစြာျဖင့္ အမ်ိဳးသားမ်ားေရွ႕တြင္ သြားလာေနၾကသည္မွာ ျမင့္ျမတ္ေတ္ာမူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ အဇားဗ္အား ဖိတ္ေခၚေနျခင္းမဟုတ္လွ်င္ အျခားျဖစ္ႏိုင္ဦးမည္ေလာ။ (အမွန္စင္စစ္ ယင္းအမ်ိဳးသမိးတို႕သည္) ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ မိန္႕ေျခြခ်က္မ်ားအား ထိုသို႕ ေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္း ဆန္႕က်င္ေနၾကျခင္းသာ ျဖစ္ေပမည္။ ထိုကိစၥႏွင့္ပတ္သတ္၍ ဆရာသခင္ ေဒါက္တာဆားဗ္အမိန္႕ရွိသည္မွာ- ဧကန္စင္စစ္ ဤျပႆနာဆိုးၾကီးသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႕အေပၚ အဇားဗ္တစ္ခုအား က်ေရာက္ေစခဲ့သည္။ အသင္တုိ႕ျမင္ေတြ႕ေနရေသာ စိတ္မခ်မ္းသာျခင္း၊ ျငိမ္းခ်မ္းသာယာမႈ႕မရွိျခင္းႏွင့္ ဥစၥာပစၥည္းမ်ား၊ လူ႕အသက္တစ္ေခ်ာင္း လံုျခံဳမႈ႕မရွိရျခင္းတုိ႕သည္ ကၽြန္ုပ္တုိ႕၏ ဤမေကာင္းမႈ႕အကုသိုလ္တို႕၏ အက်ိဳးဆက္ပင္ျဖစ္၏။ ကုရ္အာန္က်မ္းတြင္ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ မိန္႕ေတာ္မူထား၏။ စင္စစ္ေသာ္ကား အသင္တို႔၌ သက္ေရာက္ေလ့ရွိေသာ ေဘးဒုကၡဟူသေရြ႕သည္ အသင္တို႔၏လက္မ်ားကဆည္းပူးခဲ့ၾကေသာ အျပဳအမူတို႔ေၾကာင့္ပင္ သက္ေရာက္ခဲ့သည္သာ။ ထုိမွတစ္ပါး ထိုအရွင္ျမတ္သည္ မ်ားစြာေသာျပစ္မႈမ်ားကိုမူကား ခြင့္လႊတ္ေတာ္မူ၏။ ထို႕ေၾကာင့္ (တစ္ဦးတိုင္းတစ္ဦးတိုင္းတာဝန္ယူကာ) မိမိတို႕၏ ေနအိမ္မ်ားတြင္ ဤျပႆနာဆိုးၾကီးအား ေဝးကြာရန္ျပဳလုပ္ၾကပါေလ။

ေကယာမသ္ နီးလာျပီ။

ဟဒီးဆ္ေတာ္တစ္ပုဒ္တြင္ ျမတ္နဗီ(ဆြ)သည္ ယေန႕ေခတ္၏ ပံုပန္းသ႑ာန္အား ေရးဆြဲျပသခဲ့ေလသည္။ အကယ္၍ တစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ ဤေခတ္အခါသမယအား မေတြ႕ျမင္ဖူးခဲ့ပါက ဟဒီးဆ္ေတာ္၏ ဆိုလိုရင္းအား သေဘာမေပါက္ႏိုင္ပဲ အ့ံအားသင့္ေနမည္သာျဖစ္၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ (ဟဒီးဆ္ေတာ္အား မိန္႕ၾကားေနသည့္) အခ်ိန္တြင္ ယေန႕ေခတ္၏ အေျခအေနအား အေတြးပန္းခ်ီေရးဆြဲရန္ မျဖစ္ႏိုင္ေပ။ (သို႕ေသာ္)  ျမတ္နဗီ(ဆြ)သည္ ယေန႕ေခတ္၏ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအား မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္ထားသည့္အလား ပံုေဖာ္ျပသခဲ့ေပသည္။ တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)မိန္႕ေတာ္မူသည္မွာ- ေကယာမသ္ နီးလာလွ်င္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ အဝတ္အစားမ်ား ဝတ္ဆင္ထားလင့္ကစား ဝတ္လစ္စလစ္ျဖစ္ေနၾကလိမ့္မည္။ ထိုအမ်ိဳးသမီးမ်ား၏ ဥိးေခါင္းမ်ားရွိ ဆံပင္သည္ ဘြခ္သီကုလားအုတ္မ်ား၏ ဘုိ႕ကဲ့သို႕ ျဖစ္ေနမည္။ (ဘြခ္သ္ ဟူသည္မွာ အရဗီစာေပတြင္ ဘို႕ႏွစ္ခုပါေသာ ကုလားအုတ္အား ေခၚဆိုသည္။ ဘာသာျပန္ဆိုသူ)
ျမတ္နဗီ(ဆြ)မိန္႕ေတာ္မူခဲ့ေသာ ေခတ္အခါ၌ (ဟဒီးဆ္ေတာ္တြင္ေဖာ္ျပထားေသာ) ဆံပင္ပံုစံမွာ ထားေလ့မရွိေသာပံုစံတစ္ခုျဖစ္၏။ ထုိ႕ေၾကာင့္ ဟဒိးဆ္ပါေမာကၡအခ်ိဳ႕သည္ ဤဟဒီးဆ္၏ အဓိပၸါယ္ႏွင့ ္ပတ္သတ္၍ (နားမလည္ႏိုင္ျဖစ္ကာ) ဆိုလိုရင္းမွာ မည္သို႕ျဖစ္ပါသနည္း။ ကုလားအုတ္ဘို႕ႏွင့္ တူေသာဆံပင္ပံုစံ မည္သို႕ျဖစ္ႏိုင္မည္နည္း။ ဟု (ေမးခြန္းထုတ္ေဖာ္) ေျပာဆိုၾကရေတာ့ေလသည္။ သို႕ေသာ္ ယေန႕ေခတ္၏ ဖက္ရွင္သည္ ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ ၾကိဳတင္မိန္႕မွာခ်က္အား ပံုေဖာ္ျပသလိုက္ျပီးျဖစ္ရာ တနည္းအားျဖင့္ ျမတ္နဗီ(ဆြ)သည္ ယေန႕ေခတ္၏ အမ်ိဳးသမီးတုိ႕အား ျမင္ေတြ႕ျပီး ဤသို႕ မိန္႕ေတာ္မူျခင္းျဖစ္တန္ရာ၏။ ျမတ္နဗီ(ဆြ)ဆက္လက္အမိန္႕ရွိသည္မွာ- (ဆိုလိုရင္းအား ေျပာျပေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။) အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ မိမိတို႕၏ အဝတ္အစားမ်ားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ အမူအယာျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ခ်ယ္သထားမႈ႕မ်ား၊ အလွအပမ်ားျဖင့့္လည္းေကာင္း အျခားသူတုိ႕(သူစိမ္းေယာက္ က်ားေလးမ်ား)အား မိမိဖက္သို႕ စြဲေဆာင္သူမ်ား ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။ အျခားသူမ်ား(သူစိမ္းေယာက္က်ားေလးမ်ား)ဖက္သို႕ ယိမ္းယိုင္သူမ်ားျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။ ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ အမိန္႕ေတာ္မ်ားအား ေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္း ဖီလာဆန္႕က်င္ေနၾကေသာေၾကာင့္ ဤျပႆနာဆိုးမ်ား၊ ေဘးဒုကၡမ်ား၊ ေအးခ်မ္းမႈ႕ကင္းမဲ့ျခင္း၊ မျငိမ္းခ်မ္းျခင္းမ်ားႏွင့္ သာယာမႈ႕ကင္းမဲ့ျခင္းတုိ႕ျဖစ္လာရသည္ဟု ႏွလံုးသားတြင္ စြဲမွတ္ၾကပါေလ။

သတိထားပါ ေဆြတို႕ရာ...

ေနာက္တစ္ခု သိထားရမည္မွာ- အကုသိုလ္လုပ္ရပ္မ်ားတါင္ အမ်ိဳးအစားႏွစ္မ်ိဳးရွိေပသည္။ တစ္မ်ိဳးမွာ- လူတစ္ေယာက္သည္ တစ္ဦးတည္း တိတ္ဆိတ္စြာ ခိုးဝွက္၍ အကုသိုလ္အား က်ဴးလြန္၏၊ လူအမ်ားေရွ႕တြင္ ေပၚလြင္စြာ မျပဳလုပ္ေပ။ ရံဖန္ရံခါ အကုသိုလ္မ်ားအေပၚ ေနာင္တရကာ ရွက္ေၾကာက္လာ၏။ ထို႕အျပင္ ေသာင္ဗဟ္ျပဳရန္ စြမ္းအားလည္း ရသြားတတ္၏။ ဒုတိယပုဂၢိဳလ္မွာ ေၾကျငာ၍လည္းေကာင္း၊ ေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္း အမ်ားသူငွာေရွ႕တြင္လည္းေကာင္း အကုသိုလ္က်ဴးလြန္၏။ ထုိသို႕ ျပဳလုပ္သည့္အေပၚ ဂုဏ္ယူဝံ့ၾကြားစြာျဖင့္ "ငါ ဒီလုိေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ အလုပ္ (အကုသိုလ္)ကို က်ဴးလြန္ခဲ့တာ။" ဟူ၍ ေျပာဆို၏။ ဟဒိးဆ္ေတာ္တစ္ပုဒ္တြင္ ျမတ္နဗီ(ဆြ) မိန္႕ၾကားေတာ္မူ၏။ အလိုသေဘာမွာ- ငါ၏အြမ္မသ္တြင္ အကုသိုလ္က်ဴးလြန္သူမ်ား၏ အျပစ္မ်ား ခြင့္လႊတ္ခ်မ္းသာေပးျခင္းခံရမည္ဟု ငါကိုယ္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္မိသည္။ အေၾကာင္းမွာ- ထိုသူတို႕အား ေသာင္ဗဟ္ျပဳလုပ္ႏိုင္စြမ္း ခ်ီးျမွင့္ေပးျခင္းခံရမည္။ သို႕မဟုတ္ပါက အေၾကာင္းခံမပါပဲ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အလႅ ာဟ္အရွင္ျမတ္ဖက္ေတာ္မွ ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္မည္ျဖ္စသည္။ သို႕ေသာ္ အကုသိုလ္အား ေပၚေပၚထင္ထင္ က်ဴးလြန္ၾကသူမ်ား၊ မိမိတုိ႕၏ ဒုစရိုက္လုပ္ငန္းမ်ားအေပၚ ေနာင္တတရား မရၾကသည့္အျပင္ အကုသိုလ္က်ဴးလြန္ခဲ့သည့္အတြက္ ဂုဏ္ယူၾကသူမ်ား၊ အကုသိုလ္က်ဴးလြန္ေနသည္ကို အက်ိဳးကုသိုလ္ရွာေဖြေနသည္ဟုထင္မွတ္ေနၾကသူမ်ား၊ (အမွားက်ဴးလြန္ေနပါလွ်က္) မိမိလုပ္ရပ္သာ မွန္သည္ဟု ေျပာဆိုၾကသူမ်ား၊ (အမွားက်ဴးလြန္ေနေသာေၾကာင့္) တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ နားဝင္ေအာင္ ရွင္းျပပါက (အမွားကိုလက္မခံပဲ) စကားရည္လုရန္ အသင့္ျဖစ္သြားသူမ်ား၊ "ဒီလုိေလး လုပ္လိုက္ေတာ့ ဘာျဖစ္သြားမွာမို႕လဲ... ငါတုိ႕ေခတ္ေျပာင္းျပီးေနရမွာလား... ငါတုိ႕တတ္ႏိုင္ပါလွ်က္ မေျပာပဲထိုင္ၾကည့္ေနရမွာလား... တစ္ေလာကလံုးရဲ႕ ထုိးႏွက္ခ်က္ေတြ ငါတုိ႕ေခါင္းေပၚတင္ထားရမွာလား... လူေတြနဲ႕ေဝးရာသြားျပီး ထိုင္ေန၇ေတာ့မွာလား...." စသည္ျဖင့္ (မိမိအမွားကို လက္မခံပဲ အမွားအတိုင္း ဆက္လက္ေလွ်ာက္လွမ္းေနၾကသူမ်ား)အား ခြင့္လႊတ္ခ်မ္းသာေပးမည္မဟုတ္ေခ်။    

ပတ္ဝန္းက်င္ကိုစြန႕္လုိက္ပါ။

ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ပါေလ။ အကယ္၍ ျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္၏ ေက်နပ္ႏွစ္သက္မႈ႕အား ရယူလိုသျဖင့္ ပတ္ဝန္းက်င္အား စြန္႕ခြာျခင္းျဖစ္လွ်င္ အလြန္ျမတ္စြန္းသည့္ ေရာင္းဝယ္မႈ႕တစ္ခု ျဖစ္ေနမည္မဟုတ္ပါသေလာ။ အနည္းငယ္စဥ္းစားၾကည့္ပါေလ။ လူ႕ပတ္ဝန္းက်င္သည္ အသင့္ႏွင့္ မည္သည့္အခ်ိန္ထိ အတူတူရွိေနမည္နည္း။ မည္သည့္ေနရာအထိ ေခၚေဆာင္ေပးမည္နည္း။ မွတ္သားထားပါေလ။ ကဘရ္က်င္းသို႕ေရာက္ျပီးေနာက္ သင္၏ ေကာင္းမႈ႕မ်ားအျပင္ မည္သည့္အရာမွ် သင္ႏွင့္အတူ ရွိေနမည္မဟုတ္။ ထိုအခ်ိန္၌ "ပတ္ဝန္းက်င္ၾကီးေရ... ငါေတာ့ မင္းေၾကာင့္ ဒီလိုအလုပ္ေတြ လုပ္ခဲ့ရတာပါကြာ။ အခုငါတုိ႕ကို ကူညီလဲွ႕ပါဦး"ဟု ေအာ္ဟစ္အကူညီေတာင္းခံပါက သင္ေနခဲ့ေသာ ပတ္ဝန္းက်င္ရွိ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ သင့္အား လာေရာက္ကူညီေပးမည္ေလာ။ အသင့္အား ျမင့္ျမတ္ေတ္ာမူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ အဇားဗ္ေတာ္မွ လြတ္ကင္းေစမည္ေလာ။ ထိုကဲ့သို႕အခ်ိန္ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္တြင္ လာရွိသည္မွာ- (ထုိမွတစ္ပါး အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အျပင္ အသင္တုိ႔အဖုိ႔ အေဆြခင္ပြန္းဟူ၍လည္းေကာင္း၊ ကူညီမိုင္းမမည့္သူဟူ၍လည္းေကာင္း တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ် မရွိေခ်။)
က်န္အပိုင္းမ်ားအား ဆက္လက္ေစာင့္ေမွ်ာ္ဖတ္ရႈ႕ေပးပါရန္......
ဘရွီးေလး(ေမျမိဳ႕)
Share this article :

Post a Comment

 
က | |
ကက ၂၀၁၁. Basheerullah Farooqi - ၂၀-၁၁-၂၀၁၁
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger