بسم الله الرحمن الرحيم
ဆြဖရ္လေလး ကုန္ဆံုးသြားျပီးေနာက္ အလြန္ထူးကဲ မြန္ျမတ္လွတဲ့
ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျဖတ္သန္းရပါတယ္။ သို႕ေသာ္ ဒီလို
မြန္ျမတ္ထူးကဲတာနဲ႕အတူ စိတ္မခ်မ္းေျမ့စရာေတြလည္း အမ်ားၾကီးေတြ႕ရမယ္။
မွားယြင္းေနတဲ့ အကီဒဟ္ေတြ၊ လုပ္ရပ္ဆိုးေတြ၊ အေျခမျမစ္မရွိတဲ့ စကားေတြ
စသည္ျဖင့္ေပါ့။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဒီလထဲမွာ ေလးလပတ္ ေက်ာင္းစာေမးပြဲ ရွိေနေတာ့
စာေရးႏိုင္မယ္လို႕ မထင္ေတာ့ဖူး။ ဒါေၾကာင့္ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္နဲ႕ ပတ္သက္ျပီး
အထူးသျဖင့္ တမန္ေတာ္ေမြးေန႕နဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ေရးသားတင္ဆက္ဖို႕
မျဖစ္ႏိုင္ေပမယ့္ အင္န္ရွာအလႅာဟ္ စာေမးပြဲျပိးရင္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း
ဆက္လက္တင္ျပေပးသြားပါ့မယ့္။ အခုေတာ့ တမန္ေတာ္ေမြးေန႕ ဘယ္ေန႕လဲဆိုတာကို
နည္းနည္း ေလ့လာၾကည့္တာေပါ့။ကၽြန္ေတာ္တို႕ ငယ္ငယ္ကတည္းက က်က္မွတ္လာခဲ့ၾကတယ္။ ၾကားဖူးလာခဲ့ၾကတယ္။ အနည္းဆံုးေတာ့ ေမြးေန႕ တနလၤာဆိုတာရယ္ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္ဆိုတာရယ္ကို အသဲစြဲေအာင္ မွတ္မိေနတယ္။ ရက္စြဲအတိအက်ေတာ့ ဆရာတစ္ေယာက္ တစ္မ်ိဳးပံုစံ ေျပာေနေတာ့ ရွစ္ကေန ဆယ့္ႏွစ္အထိလို႕ လြယ္လြယ္မွတ္သားဖူးၾကမယ္လို႕ ထင္ပါတယ္။ အမွန္ပါပဲ....။ ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ ေမြးေန႕၊ ေမြးရက္ဟာ ဘယ္သူမွ အတိက်မသိပါဖူး။ ပညာရွင္ေတြ အားလံုးဟာ မိမိ ေလ့လာမႈ႕ကို အေျခခံျပီး တင္ျပေျပာဆိုခဲ့ၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ပညာရွင္မ်ားက ျဖစ္ႏိုင္ေခ်မ်ား၊ နကၡေဗဒ၏ ကူညီမႈ႕မ်ား၊ တြက္ခ်က္နည္းမ်ိဳးစံု၏ ရလဒ္မွာ ဘယ္အဆိုကေတာ့ အားသာပါတယ္လို႕ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုခဲ့ၾကတယ္။ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အခု ေလ့လာၾကည့္မွာပါ။
ပထမဆံုးအေနနဲ႕ ျမတ္နဗီရဲ႕ ၾကီးက်ယ္မႈ႕၊ ထြတ္ျမတ္မႈ႕ဟာ ကမာၻသိျဖစ္တယ္။ ကမာၻ႕စံျပပုဂၢိဳလ္ ျဖစ္ေၾကာင္း လူတိုင္း ဝန္ခံၾကတယ္။ ဒီလုိ ၾကီးက်ယ္ျမတ္ထြတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္အတြက္ ေမြးသကၠရာဇ္အမွန္ကို သမိုင္းမွာ အကြဲအလြဲမရွိ ဘာလို႕ မေတြ႕ျမင္ရတာလဲ။ ကြယ္လြန္ဆံုးပါးသြားသည့္ေန႕ႏွင့္ ပတ္သက္၍ တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ မကြဲလြဲခဲ့ဖူး။ သမိုင္းမွာ တိက်စြာ ရွိေနခဲ့တယ္။ သို႕ေသာ္ ေမြးေန႕နဲ႕ ပတ္သက္ျပီး အခုလို တိက်တဲ့ ရက္စြဲေလးတစ္ခု ဘာလို႕ မရွိတာလဲ...။
၁။ ေမြးဖြားလာတ့ဲ ကေလးငယ္ေလးက တခ်ိန္ၾကီးျပင္းလာခ်ိန္မွာ ကမာၻတစ္ခုလံုးရဲ႕ ဂရုဏာရွင္ျဖစ္လာမယ္ဆိုတာကို ဘယ္သူမွ မသိခဲ့ပါဖူး။ ျမတ္နဗီ ေမြးဖြားလာတာက အျခားကေလးငယ္မ်ားကဲ့သို႕ သာမန္သာပဲ ေမြးဖြားခဲ့တာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဘယ္သူမွ အတိအက်မသိခဲ့ရျခင္း ျဖစ္တယ္လို႕ ပညာရွင္ေတြက ေရးသားေဖာ္ျပထားတယ္။
၂။ ျမတ္နဗီ(ဆြ) သက္ေတာ္ေလးဆယ္ျပည့္ျပီးေနာက္မွသာ ျမတ္နဗီ(ဆြ)ရဲ႕ ဘဝသက္တမ္းအေၾကာင္းကို လူေတြက ျပန္လည္ေလ့လာခဲ့ၾကတယ္။ လက္လွမ္းမွီရာ ေရွ႕မွီေနာက္မွီ ပုဂိၢဳလ္ေတြကို ျမတ္နဗီရဲ႕ သမိုင္းအေၾကာင္း ေမးျမန္းခဲ့ၾကတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကိုယ္ေတာ္သခင္(ဆြ)ကိုယ္တိုင္ ေျပာျပတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြေလာက္ကိုပဲ မွတ္သားႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အကြဲအလြဲေတြ မ်ားစြာျဖစ္ျပီး တိက်တဲ့ရက္စြဲကို မေျပာျပႏီုင္ျခင္းပဲျဖစ္တယ္။
၃။ ေမြးေန႕၊ေမြးရက္ဟာ အဓိကမက်ဖူးဆိုတာကို ဆြဟာဗဟ္မ်ားအေနနဲ႕ ေကာင္းစြာသိတယ္။ အဲ့ဒီေန႕ကို ထူးထူးျခားျခား ျပဳလုပ္ဖုိ႕ ေမြးေန႕ပြဲ က်င္းပဖို႕ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)ကလည္း မတိုက္တြန္းခဲ့သလို ေရႊေခတ္ရွိ မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ်လည္း ဆႏၵပင္ မထားခဲ့ပါဖူး။ ဒါေၾကာင့္ တိက်တဲ့ ရက္စြဲရယ္လို႕ မေတြ႕ျမင္ရျခင္းပဲ ျဖစ္တယ္။
မည္သို႕ပင္ျဖစ္ေစ အတိုင္းအတာတစ္ခုအထိ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေလ့လာသင့္တယ္။ ေလ့လာရလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဦးစြာပထမ ပညာရွင္ေတြအားလံုးနီးပါး အျမင္တူတဲ့ အခ်က္အလက္တစ္ခုကို တင္ျပလုိက္ပါတယ္။
ျမတ္နဗီ(ဆြ)၏ ေမြးေန႕၊ေမြးႏွစ္နဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ပညာရွင္ေတြရဲ႕ အျမင္တူညီတာကို ေတြ႕ျမင္ရမွာျဖစ္တယ္။
ေမြးဖြားသည့္ေန႕ႏွင့္ ပတ္သက္၍ တနလၤာေန႕ျဖစ္ေၾကာင္း မြတ္စလင္မ္က်မ္းမွာ အတိအလင္း ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
ဟဇရသ္ အဗူကသာဒဟ္ အလ္အန္စြာရီသခင္ဆင့္ျပန္ေတာ္မူခဲ့သည္။ တနလၤာေန႕တြင္ ရိုဇာေစာင့္ထိန္းျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္သခင္(ဆြ)အား (တစ္စံုတစ္ေယာက္က) ေမးျမန္းခဲ့ရာ၊ ကိုယ္ေတာ္သခင္(ဆြ) အမိန္႕ရွိေလသည္။ ထို(တနလၤာေန႕)တြင္ ငါကိုယ္ေတာ္ဖြားျမင္ခဲ့သည္။ (ထိုေန႕၌ပင္) နဗီအျဖစ္ေစလႊတ္ခံျပီး ငါကိုယ္ေတာ္အေပၚ ဝဟီက်ခဲ့ေပသည္။
မြတ္စ္လင္မ္က်မ္းပါ ဟဒီးဆ္ေတာ္၏ ေရွ႕တြင္ အျခားအျခားေသာ အဆိုတုိ႕မွာ လံုးဝ အေျခအျမစ္မရွိႏိုင္ေတာ့ပါဖူး။ ဒါေၾကာင့္ အလာမဟ္ အစ္ဗ္ေနကစီးရ္(ရေဟ့)က အတ္စ္စီရသြန္နဗဝီယဟ္က်မ္း တြဲ(၁)၊စာမ်က္ႏွာ(၁၉၉)တြင္ ေရးသားထားသည္မွာ ေသာၾကာေန႕ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသူသည္ လံုးဝ(လံုးဝ)မွားယြင္းစြာ ေျပာဆိုသူပင္ ျဖစ္သည္။ ထို႕အတူ အျခားပညာရွင္မ်ားအေနႏွင့္လည္း တနလၤာေန႕မဟုတ္ဟု ေျပာဆိုသူမ်ားအား မွားယြင္းသူမ်ားသာ ျဖစ္ေၾကာင္း အတိအလင္းေရးသားတင္ျပထားပါတယ္။
ေမြးႏွစ္နဲ႕ပတ္သက္ျပီး အကြဲအလြဲအနည္းငယ္ရွိေပမယ့္ မေျပာပေလာက္တဲ့ အကြဲအလြဲပါ။ ပညာရွင္ေတြအားလံုးနီးပါးထံမွာ အာမြလ္ဖီးလ္ လို႕ေခၚတဲ့ ဆင္ႏွစ္ (အဗရဟဟ္ႏွင့္မူးၾကီးမတ္ရာေတြ ကအ္ဗဟ္ေက်ာင္းေတာ္ကို ျဖိဳဖို႕လာတဲ့ႏွစ္၊ သူတုိ႕ စစ္တပ္ေပၚ အဇာဗ္က်တဲ့ႏွစ္)ျဖစ္တယ္။
အလာမဟ္ အစ္ဗ္ေန႕ ကိုင္ယင္မ္၊ အစ္ဗ္ေန႕ ေဂ်ာင္ဇီ၊ အစ္ဗ္ေန႕ ခိုင္ယ္ယာသြ္ ႏွင့္ အျခားပညာရွင္မ်ား(ရဟ္မသြလႅာဟိ အလိုင္းဟင္မ္ အဂ်္မအီးန္) က - တမန္ေတာ္၏ ေမြးႏွစ္သည္ အာမြလ္ဖီးလ္ျဖစ္ေၾကာင္း အိဂ်္မအ္(ပညာရွင္မ်ား အကြဲအလြဲမရွိေသာကိစၥ)ျဖစ္သည္ဟုပင္ အမိန္႕ရွိထားတယ္။
အလာမဟ္ အစ္ဗ္ေန႕ ကစီးရ္(ရေဟ့)ကမူ ပညာရွင္မ်ားအားလံုးနီးပါးထံတြင္ အေက်ာ္ၾကားဆံုးျဖစ္သည္ဟု အမိန္႕ရွိထားတယ္။
အျခားပညာရွင္တခ်ိဳ႕ကေတာ့ အာမြလ္ဖီးလ္ေနာက္ ဆယ္ႏွစ္ေနမွ၊ သို႕မဟုတ္ ဆယ့္သံုးႏွစ္၊ သို႕မဟုတ္ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္၊ သို႕မဟုတ္ အႏွစ္ေလးဆယ္ေနမွ ဟု တင္ျပေျပာဆုိၾကေပမယ့္ ဒီအဆိုေတြအားလံုးဟာ ခုိင္မာမႈ႕မရွိတဲ့ အဆိုေတြပဲ ျဖစ္တယ္။
ေခတ္သစ္ နကၡေဗဒပညာရပ္နဲ႕ တြက္ခ်က္ၾကည့္တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း အာမြလ္ဖီးလ္သာျဖစ္ေၾကာင္း သိရျပီး ခရစ္သကၠရာဇ္ ၅၇၀ သို႕မဟုတ္ ၅၇၁ခုႏွစ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေမြးႏွစ္ဟာ အာမြလ္ဖီးလ္သာ ျဖစ္ျပီး ခရစ္သကၠရာဇ္ ၅၇၀ သို႕မဟုတ္ ၅၇၁လို႕ မွတ္ယူရမွာျဖစ္တယ္။
ဒုတိယအေနနဲ႕ ပညာရွင္ေတြၾကားမွာ အကြဲအလြဲျဖစ္ေနတဲ့ အခ်က္တစ္ခုကို ဆက္လက္တင္ျပလိုပါတယ္။
ပညာရွင္ေတြၾကားမွာ ျမတ္နဗီ(ဆြ)ရဲ႕ ေမြးရက္နဲ႕ပတ္သက္ျပိး ကြဲလြဲမႈ႕ ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အတိအက် ဘယ္သူမွ မေျပာႏိုင္သလို ေျပာဆိုတဲ့သူတုိင္းရဲ႕ အေထာက္အထားေတြဟာ တိက်ခိုင္မာတဲ့အတြက္ တစ္ခုကို အသာေပး မွတ္ယူလို႕လည္း မရႏိုင္ပါဖူး။ ဒါေၾကာင့္ အကြဲအလြဲအတိုင္း မွတ္သားရင္း ေလ့လာမိသေလာက္ တင္ျပလုိက္ပါတယ္။
ပထမအဆိုမွာ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ ႏွစ္ရက္ေန႕ျဖစ္တယ္။ အလ္အစ္သီအားဗ္က်မ္းရွင္ႏွင့္ ရႈိက္ခ္ဝါကီဒီ(ရေဟ့)တို႕က တင္ျပခဲ့တယ္။ အတ္စ္စီရသြန္နဗဝီယဟ္က်မ္း တြဲ(၁)၊စာမ်က္ႏွာ(၁၉၉)
ဒုတိယအဆိုမွာ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ ရွစ္ရက္ေန႕ျဖစ္တယ္။ ရႈိက္ခ္ ဟိုမိုင္ဒီက အလာမဟ္ အစ္ဗ္ေန႕ ဟဇ္မ္ထံမွ လည္းေကာင္း၊ ေအမာမ္မာလစ္က္နဲ႕အျခားပညာရွင္ေတြက ရိႈက္ခ္ဇို႕ဟ္ရီထံကေန လည္းေကာင္း ဒီအဆိုကို ဆင့္ျပန္ခဲ့တယ္။ ဟာဖစ္ဇ္ မိုဟမၼဒ္ ဗင္န္ မူဆာက အတိက်သိရေသာအဆိုဟု တင္ျပထားသည္။
တတိယအဆုိမွာ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ ဆယ္ရက္ေန႕ျဖစ္တယ္။ အစ္ဗ္ေန႕ ေဒ့ဟ္ယဟ္၊ အစ္ဗ္ေန႕ အစာကိရ္၊ အိမာမ္ မုဂ်ဟိဒ္တို႕က တင္ျပထားတာပါ။
စတုတၳအဆိုကေတာ့ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ ဆယ့္ႏွစ္ရက္ေန႕ျဖစ္တယ္။ အလ္လာမဟ္ အစ္ဗ္ေန႕ အစ္ဟားက္က တင္ျပထားသလို မုဆန္နဖ္အစ္ဗ္ေန႕အဗီရႈိင္ဗဟ္က်မ္းမွာလည္း ဒီအဆိုကို တင္ျပထားပါတယ္။
ဟဇရသ္ဂ်ာဗိရ္ႏွင့္ ဟဇရသ္ အစ္ဗ္ေန႕အဗ္ဗါစ္(ရေသြ႕)သခင္ႏွစ္ပါး အမိန္႕ရွိသည္။ ျမတ္နဗီ(ဆြ)သည္ အာမြလ္ဖီးလ္ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ ဆယ့္ႏွစ္ရက္ တနလၤာေန႕တြင္ဖြားျမင္ခဲ့သည္။ ထိုေန႕တြင္ နဗီအျဖစ္ေစလႊတ္ခံသည္။ ေကာင္ကင္ဘံုနန္းသို႕ ၾကြျမန္းေတာ္မူခဲ့သည္။ (မဲအ္ရားဂ်္ကိုဆိုလုိသည္။) ထိုေန႕တြင္ ဟိဂ်္ရသ္ျပဳခဲ့ျပီး ထိုေန႕တြင္ပင္ ဝဖားသ္ျဖစ္ေတာ္မူခဲ့သည္။
ေနာက္ထပ္ မေက်ာ္ၾကားတဲ့ အဆိုႏွစ္ခုကေတာ့ ေမြးလဟာ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ မဟုတ္ပဲ ရမဇန္လျဖစ္တယ္လို႕ တင္ျပထားတာရယ္၊ ဆြဖရ္လျဖစ္တယ္လုိ႕ တင္ျပထားတာရယ္ပဲ ျဖစ္တယ္။ ဒိအဆိုႏွစ္ခုအျပင္ အျခားလမ်ားတြင္ ဖြားျမင္ခဲ့သည္ဟု တင္ျပထားတာေတြလည္း ရွိပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ လံုးဝ မေက်ာ္ၾကားတဲ့အျပင္ အေျခအျမစ္မရွိတာေၾကာင့္ မတင္ျပပဲ ခ်န္လွပ္ခဲ့လုိက္ပါတယ္။
ဒီအဆိုေတြထဲမွာ ဘယ္အဆိုဟာ အနီးစပ္ဆံုးလဲ။ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်အရွိဆံုးက ဘယ္အဆိုလဲ။
ဒီေမးခြန္းက ေျဖရခက္သလို၊ အေထာက္အထားေပးသူတိုင္းမွာ ျငင္းမရတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြ ရွိေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္အေနနဲ႕ ဘယ္ေန႕က အနီးစပ္ဆံုးျဖစ္တယ္လုိ႕ မေျပာေတာ့ပဲ စာရႈ႕သူတိုင္းက မိမိႏွစ္သက္ရာကို ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္လုိ႕ ေျပာလိုပါတယ္။ အနီးစပ္ဆံုးေသာ အဆို သံုးခုရွိတယ္။
တစ္ခုကေတာ့ ရွစ္ရက္ေန႕ေပါ့။ သို႕ေသာ္ ေခတ္သစ္သိပၸံနဲ႕ နကၡေဗဒကၽြမ္းက်င္သူေတြကေတာ့ ကိုးရက္ေန႕လို႕ အမိန္႕ရွိၾကျပီး ခရစ္သကၠရာဇ္ ၅၇၁ ေအပရယ္လ္လ ၂၀ျဖစ္တယ္လုိ႕ တင္ျပထားတယ္။ ေနာက္ဆံုးအဆိုကေတာ့ အမ်ားသိတဲ့ ရဗီအြလ္ေအာင္ဝလ္လ ၁၂ရက္ေန႕ပဲ ျဖစ္တယ္။
အေထာက္အထားေတြကို အခ်ိန္မရလုိ႕ မေရးေပးႏို္င္တဲ့အတြက္ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးပါလုိ႕ ေျပာၾကားရင္းးးးးး
(ပြဲၾကိဳက္တဲ့ ကိုကို မမ ေတြအတြက္ အင္န္ရွာအလႅာဟ္ အခ်ိန္ရရင္............)
ဘရွီးေလး(ေမျမိဳ႕)
+ ဦး မွတ္ခ်က္ေပးခဲ့သည္။ + 1 comment
မာမ္ အဗူရွာမာ
အိမာမ္ န၀၀ီ ၏ရႈိက္ခ္ဆရာ ျဖစ္ေသာ အီမာမ္ အဗူရွာမာ (ရေဟ႔) က မိမိ ၏ အလ္အိဆ္ အိလာ အင္ကာရိလ္ ဗိဒ္အီ ၀လ္ဟ၀ါဒီဆ္ الباعث على إنكار البدع والحوادث_ က်မ္း စာ ၂၃ တြင္ ေရးသည္မွာ
(( ومن احسن ما ابتدع في زماننا ما يفعل كل عام في اليوم الموافق لمولده صلى الله عليه وآله وسلم من الصدقات، والمعروف، وإظهار الزينة والسرور, فإن ذلك مشعر بمحبته صلى الله عليه وآله وسلم وتعظيمه في قلب فاعل ذلك وشكرا لله تعالى على ما من به من إيجاد رسوله الذي أرسله رحمة للعالمين))
“ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ေခတ္ ၌ အသစ္တီထြင္ မႈမ်ားတြင္ အမြန္ျမတ္ဆံုး အေကာင္းဆံုးေသာ သာသနာ ေရးဆိုင္ရာ အမႈကိစၥမွာ မဟာတမန္ေတာ္ ျမတ္ေမြးေန႕ ကို ႏွစ္စဥ္ ႏွစ္တိုင္း က်င္းပျခင္းပင္ ျဖစ္၏။ ထိုအခါသမယတြင္လူတို႔သည္ အလႉ အတန္ းျပဳျခင္း၊ ေကာင္းမႈေကာင္းရာ မ်ား ျပဳလုပ္ျခင္းအျပင္ မဟာတမန္ေတာ္ ျမတ္ၾကီး (ဆြ) အေပၚ ခ်စ္ျမတ္ႏုိးမႈ ကိုထုတ္ ေဖၚျပ ၍ (ေလာကကမာၻသို႔ ကိုယ္ေတာ္သခင္ ၾကြျမန္းလာေတာ္မူျခင္းအေပၚ )ၾကည္ႏူးမႈ ၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ကို ထုတ္ေဖၚၾက၏။ အခမ္း အနား ၌ ပါ၀င္ၾကသူတို႔ ႏုလံုးသ႑ာန္တြင္ မဟာတမန္ေတာ္ျမတ္ ၾကီးအေပၚရိုက်ိဳးမႈ ၊ အျပည္႔ရွိေနၾကသည္။ စၾကာ၀ဌာ ခပ္သိမ္း၏ ဂရုဏာ ေတာ္ရွင္ျဖစ္ေတာ္မူေသာ ကိုယ္ေတာ္အား ဤကမာၻသို႔ ပို႔ေပးေတာ္မူေသာ အတိုင္းအဆမရွိ မဟာ ဂရုဏာ ေတာ္ရွင္ျမတ္အလႅဟ္ အေပၚရွကုရ္ကို ထုတ္ေဖၚၾက၏ ”
Post a Comment